Pero i njegov bicikl

subota, 06.02.2010.

Priča Treća : Prvi put na more biciklom

Nakon godinu dana služenja narodu i narodnostima bivše nam države, gdje mi se rodila ideja o putu na more biciklom, tog ljeta te Orwellove godine sam tu ideju trebao i realizirati.
Kao što je bio i običaj onog doba prije odlaska u vojsku, organizirala se „oproštajna“ gdje se okupila sva mila i draga rodbina na jelu i piću. Meni, centralnoj zvijezdi/jadniku te zabave po odlasku su gosti davali milodadare, u novcu naravno, „nek' ti se nađe“. I tako se tu skupila fina svotica, koju nisam trošio ni za jelo a ni za piće tokom vojevanja, nego sam dao bratu da kupi novi bicikl i da ga konzervira i stavi u podrum gdje čeka moj povratak. I tako me je punih 5 mjeseci strpljivo čekao moj prvi pravi bicikl – Rog Maraton. Usporedbe radi, moja tadašnja plaća inženjera – pripravnika je bila 1 600 000 dinara, a Maraton je koštao 2 100 000 dinara.
Po povratku kući (III/1984) slijedile su, u početku višesatne, a kasnije i cjelodnevne vožnje, tako da je se stekla i neka kondicija za pravi put (na more).
Dalje je trebalo riješiti pitanje opreme. U ono doba i u onoj državi malo što je bilo u prodaji od te opreme, pa mi je preostalo da se uzdam „u se i u svoje kljuse“. Kako sam još za studentskih dana zujao po Europi sa ruksagom na leđima i nabavio neke stvari, tako mi je problem šatora, vreća za spavanje i podmetača za njih (karimata) bio riješen. Ostaje bitan problem korpice i bisaga. Od odbačenih elektroda za zavarivanje promjera 4 mm sam sastavio i zavario korpicu (koja se i dan-danas vozi na mom biciklu – bicikle sam od onog doba mijenjao, a korpica je ostala ista).
U ondašnjoj trgovini, za ono vrijeme tipičnog imena „Jedinstvo“, u Slavonskom Brodu (sjeća li se je tko iz Broda !?) našao sam grubo platno i patent zatvarače (zipere /rajferšluse) te je kod kuće na podu slijedilo krojenje a zatim šivanje na šivaćem stroju „Bagat – Jadranka“. Te bisage, na ponos njihovog tvorca a na sramotu njegove sadašnje životne suputnice, su u životu i dan-danas, potpuno u funkciji, te s nestrpljenjem čekaju i očekuju da budu upotrijebljene. Moja draga i mila mi supruga nudi izbor danas aktualnih bisaga i ne pita za cijenu samo da te moje baci u prvi kontejner, no s djelom ruku svojih se ne rastajem ni po koji cijenu.
Što se tiče rute, ona je bila Brod – Derventa – Prnjavor – Banja Luka – Jajce – Ključ – Bihać – Plitvice – Udbina _ Gračac _ Zadar – Šibenik – Kaštela gdje bi nas kod prijatelja čekali roditelji s autom s kojima bi se vratili kući.
Od društva tu je jedino bio moj brat (također s Maratonom).
Za to moje prvo putovanje na more, moglo bi se reći - pravi debakl. Pravo iskušenje, gdje bi većina drugih ljudi razumnijeg mentalnog stanja još onda odustali od bezvezne vratolomije zvana biciklizam. Većina drugih, ali ne i ja.
Stvar je u samom početku postavio na krive osnove, nitko drugi doli ja. Gledajući iz ove sadašnje perspektive, ni danas mi nije potpuno jasno, da li zbog mladalačkog žara, da li zbog neiskustva, ili već nešto sasvim treće, uglavnom, moja logika je bila, ako mogu odvoziti jedan dan 160-180 km onda to mogu i 6 dana za redom.


Mapu prvog dana vožnje možete vidjeti ovdje

Prvog dana, nakon 30-tak km, zbunjujući putokaz. Za Prnjavor i pravo i desno

I stvarno, dopičili smo od Broda do Jajca u jednom danu (180 km) i prenoćili u auto-kampu Plivina jezera. Kako smo bili dobrano umorni a bilo je već i kasno , predložih da samo pružimo karimate na travu, na njih stavimo vreće, uvučemo se i na spavanac. Ideja bi prihvaćena i ,što se mene toče, zaspao sam već u drugoj sekundi. Negdje u gluho doba noći uzajamno sam se prestrašio s nekim psom-lutalicom koji mi je došao na 5 mm od nosa. Poskočio sam k' napeta opruga a nakon stotinke sekunde to je učinila i ta džukela. Ni dan-danas mi nije jasno tko se koga više uplašio.
Ujutro sam odmah nakon buđenje uočio da mi je kosa zajedno s vrećom za spavanje dobrano mokra od jutarnje rose. I tako koliko smo vremena sinoć uštedjeli ne montirajući šator, toliko smo (ako ne i više) potrošili na sušenje vreća na suncu. Što ćeš, čovjek je uvijek na gubitku.
Drugi dan je cilj bio Bihać.

Mapu drugog dana vožnje možete vidjeti
ovdje

Nakon Jajca i vožnje uz Plivina jezera, gdje smo munjevito prošišali pokraj sustava drvenih vodenica za trenutak pomislivši da bi ih trebali obići, no za to nema vremena jer se žurimo, slijedio je poduži uspon do Mrkonjić-Grada pa i dalje do Čađavice. Nakon što smo se spustili do Sane i Ključa, opet je slijedio uspon na Grmeč i preko Bravskog polja i (opet) uspona, ali ovaj put manjeg, slijedio ju duuugi spust u Ripač. Nakon 10-tak minuta ušli smo u auto-kamp ispred Bihaća. Drugi dan, 150 km.
Fascinirani brojkom o prijeđenim kilometrima, potisnuli smo spoznaju da o prijeđenom putu skoro i nemamo nikakve spoznaje. Tek kasnije, nakon povratka kući sam uočio da konkretnog sjećanja o putu, što se tiče zanimljivih stvari, i nemam. Zaključih da „tko žuri, vrat slomi“, i da ovo putovanje (ili bar veći dio njegov) treba ponoviti manjom brzinom i bitno češćim stajanjima, ako ni zbog čega drugog, ono radi fotografiranja. Ovako mi je ostao utisak kao o dobrom vicu koji sam čuo ali i zaboravio. Pa znam da je vic dobar ali se ne mogu sjetiti kako ide.
Slijedilo je podizanje šatora, večera, tuširanje i priprema za počinak. Prvi red za tuširanje je bio moj i dok mi je suputnik otišao do sanitarija, ja sam se uvukao u vreću i spremao se na put u snove. Odjednom se podigla ljetna oluja, gromovi, pljusak, vjetar. Uz totalni potop, toliko je puhalo da je isčupalo klin i otvorilo šator. Brže-bolje sam izletio van i uz obilno tuširanje hladnom vodom spašavao šator. Nakon sanacije klina, slijedilo je ispumpavanje kiše iz šatora priručnim sredstvom – ručnikom. Oluja je kako došla, tako i otišla. Vreće za spavanje su, srećom, ostale suhe ali sam ja bio totalno mokar. A sve to vrijeme moje borbe s okrutnom prirodom, moj se brat sklonio u kamp-kućicu kod nekih Holanđanki, prvobitno u potrazi za fenom za sušenje kose a potom u cilju sklanjanja od oluje.

Mapu trećeg dana možete vidjeti
ovdje

Slijedeći dan je osvanuo tmuran i hladan, ali ipak suh. Posljedice prethodna dva dana mahnite vožnje okrunjene sinoćnjim hladnim tuširanjem, osjećao sam u obliku povišene temperature i osjećaja blage iscrpljenosti i prije kretanja na put. Nakon izlaska iz Bihaća slijedila je, u početku blaga a potom sve veća i veća, uzbrdica koja je u Izačićima (današnjem pograničnom mjestu) prešla u serpertine koje su umjesto asfalta bile popločane – kockama. Eto, na kraju još i tandrkanje !
Popeli smo se na visoravan, te nakon ostavljanja Ličkog Petrovog Sela sa lijeve strane, slijedio je (opet!) uspon. Ovaj put još duži, da bi se na kraju popeli u Drežnik-Grad i izašli na Ličku magistralu (Zagreb – Zadar). Nakon kratkog spusta do mosta preko Korenice slijedi strm i duuuugačak uspon.

Suprotno smjeru mog parkiranog bicikla, spuštamo se do Koreničkog mosta a zatim duuugačak uspon do ulaza u nacionalni park Plitvice

Došavši do ulaza u nacionalni kamp Plitvice, preko puta sam ugledao auto-kamp i u djeliću sekunde temeljito promijenio plan za današnji dan, te skrenuo u kamp. U tom trenutku mi je izgledalo da sam taman toliko imao snage, volje i energije. (Godinu dana kasnije su ovaj kamp zatvorili i na njegovom mjestu napravili parkiralište, a kamp premjestili ispred mosta gdje je i dan-danas (auto-kamp Korana)). Nakon podizanja šatora i ručka zavukao sam se u vreću oko 2 poslije podne i spavao sve do jutra. Brat je iz dosade turistički prošetao po jezerima.
Te noći je opet kišilo i to dobrano, ali bar nije bilo vjetra. Tad sam prvi put osjetio varanje svojih čula. Obzirom da je stjenka šatora bila pedalj ispred mog nosa, itekako sam čuo zvuk padanja kiše i osjetio njen miris, međutim čulo osjeta mi je kazivalo da sam na suhom i toplom mjestu u vreći. Dakle, tijelu toplo i suho, a nosu svjež zrak s mirisom ozona. Milina od spavanja.

Mapu četvrtog dana možete vidjeti
ovdje

Ujutro sam bio drugi čovjek. Ipak dobar san može biti (dovoljan) lijek. Nakon doručka i spremanja opreme krenuli smo dalje. Dan je osvanuo bez padavina, no sve ostalo nije bilo optimistično – tmurno, oblačno, prohladno, kao da je stalo radi predaha, pa će nastaviti s padanjem. Srećom to je samo tako izgledalo – ipak smo bili na nekih 700 metara nad morem nakon kišne noći.
Nakon izlaska iz kampa, cesta se još kilometar-dva blago penje a potom nekih 10-tak km slijedi gore-dolikanje da bi na kraju sve to završilo dužim spustom u Korenicu. Što očima a što temperaturnim senzorima na tijelu koji su registrirali hladni i neugodni vjetar, sa desne strane smo uočili masive Plješevice.
Po izlasku iz Korenice opet neki prijevoj a zatim duga, ravna ali i krivudava vožnja Krbavskim poljem, koja završava penjanjem na Udbinu. Konačno su se tmurni oblaci, koji su nas pratili od jutros, počeli povlačiti, pa je čak i sunce počelo provirivati. A s tim suncem i temperatura zraka poče poprimati vrijednosti koje priliče kalendaru. Obzirom da je Udbina na popriličnoj nadmorskoj visini, slijedećih 30-tak km do Gračaca je proteklo u ugodnoj vožnji cestom koja blago ali stalno ide nizbrdo. No, okoliš je bio dosta psihodeličan – bez traga ljudi u obliku kakvih-takvih kuća, kamen i krš sa vrlo oskudnom florom. Ali je išlo nizbrdo.
U Gračacu smo (opet) mahniti tempo vožnje za kratko prekinuli radi ručka. A i njega smo morali završiti na-vrat-na-nos, jer nam se iza nas približavao oveći crni oblak obećavajući (ponovno) tuširanje. Slijedećih 4 km uspona na prijevoj Prezid uz pomoć spomenutog oblaka smo prešli zavidnom brzinom. A sada je slijedilo beskonačno spuštanje ka Maslenici. Cesta je bila strma, krivudava i prometna, ali je još i podloga bila s manjim i većim rupama. Zbog svega navedenog, postalo je praktički nemoguće sve te rup(ic)e uočiti i zaobilaziti. Nekima od žbica na mom zadnjem točku je to bila kap koja je definitivno prelila čašu očaja. Odustali su od daljnje borbe i odlučile su svoj životni problem riješiti – pucanjem.
Slijedio je neplanirani duži odmor, skidanje opreme s bicikla, te skidanje žbica a prednjeg točka, njihovo montiranje na zadnje i podešavanje oba točka. Shvatio sam, i to na skuplji način – osobnim iskustvom, da ubuduće pri ovakvim putovanjima trebam imati i rezervne žbice uz sebe.

Most Maslenički

Ždrilo Masleničko gledajući s mosta Masleničkog

Prelaskom Masleničkog mosta krenulo je zamorno gore-dolikanje preko obronaka Ravnih kotara, koji su to možda daaavno nekad bili ravni , a sada su dobrano grbavi. Ipak oko sedam poslije podne unišli smo u Zadar, obišli grad, i nakon kupovanja zaliha, jedva našli kamp (Punta Bajlo) podigli nastambu, istuširali se, večerali i na spavanje. Taj dan smo iza sebe ostavili 150 pređenih kilometara. Slabo što smo se sjećali od tih kilometara, ne samo zbog mahnitog tempa vožnje, nego i zbog gustog prometa na Ličkoj magistrali. Par zadnjih godina, nakon izgradnje auto-ceste, tiho me progoni ideja o ponovnoj vožnji ovom starom cestom uz laganiji tempo vožnje i pretpostavljam, uz manju gužvu, jer (nadam se) većina ipak vozi auto-cestom.
Sv.Donat Zadarski s penzionerima onog doba

Ova prva vožnja biciklom na more stvarno je bila krcata argumentima da se ovakve vratolomije pametan čovjek okani jednom za svagda. Dakle, nakon kišnjenja u Bihaču, nakon povišene temperature dan poslije, eto ni ova noć nije prošla u miru i spokoju. Sinoćna obilna večera zaljevana obilnim količinama vina moj probavni sustav nije probavio, neko je u cik zore vratio to nazad. Dakle, negdje prije 5 ujutro, nakon povraćanja sjedio sam na obali mora dolazio k sebi u očekivanju izlaska sunca. Stvarno, zašto pijem kad mi škodi.

Mapu petog dana možete vidjeti
ovdje

Pred nama je bila zadnja dionica do Kaštela u dužini od (opet) 150 km. Vožnja je vožena Jadranskom (prometnom) magistralom uz „jako-do-umjereno“ jugo koje je puhalo, a kako drugačije već, u lice. Vjetar se stišavao jedino na uzbrdicama, točno po Murphy-evom zakonu.
Zahvaljujući, odnosno „zahvaljujući“ spomenutom vjetru, čija je upornost bila iznad svih očekivanja u Trogir smo ušli kad se mrak potpuno spustio. Slijedilo je još 20-tak km Kaštelanskom cestom, čuvenom u prvom redu po izuzetno gustom prometu u ove ljetne dane (a i noći). Te kilometre smo prošli zajedno s neprekidnim kolonama u oba smjera. A općenarodno veselje su još nadopunjavali avioni koji su se spuštali, ili dizali sa obližnjeg aerodroma, pedalj od naših glava uz ogromnu buku. Dakle, kolona koja dolazi u susret sa zasljepljujućim svjetlima, kolona koja nas pretječe, po mogućnosti što bliže nama, jer se provlače zbog uske ceste, ultra haj bučni avioni koji zuje oko glave i na kraju mrkla noć. Mahnita završnica mahnitog putovanja. Kao u nekom tmurnom, tjeskobnom psihodeličnom filmu.

I na kraju, dva komentara.
Komentar Prvi
Kud sam vrlo malo koristio foto-aparat na ovom putovanju, kud je film bio loš i na kraju, kud mise još i aparat misteriozno otvarao sam od sebe osvijetlivši dio filma. Radi toga i ovo malo snimaka izgleda psihodelično.
Komentar Drugi
Bio sam bogatiji za jako dobro iskustvo. Iako netko malo više razumniji od mene bi bacio i bicikl i ovakve lude ideje, ja sam shvatio gdje sam (po)griješio, te ispred sebe imao vrijeme do slijedeće sezone da poboljšam, promijenim, dotjeram i ispravim i sebe i opremu i da konačno krenem na nešto pravo.
I bi tako.

06.02.2010. u 11:50 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari

Komentare bilo koje vrste, molim pošaljite na
pero.dupcek@gmail.com

Neke od ovih putopisa na Engleskom jeziku možete vidjeti ovdje.

Retro

Priča Prva: The First Time Ever My Bike Saw The Camera
O prvom biciklu i prvoj slici prvog bicikla (godina 1982)

Priča Druga: Dan kad se rodila ideja
O mjestu, okolnostima i duhovnom stanju naratora pri rađanju ideje o vožnji bicikom na more (godina 1983)

Priča Treća: Prvi put na more biciklom
O ostvarenju ideja rođene u Priči Drugoj i zašto najbolje ali i najbolnije učimo na svojim greškama (godina 1984)

Priča Četvrta: Tara i most na njoj
Pod kojim okolnostima je vaš narator doživio jedan od dva naj trenutka života svog (godina 1985)

Priča Peta: Prvi put s curom na more
Kako je izgledala romantika oko mene, oko nje i oko bicikla 1986 godine

Priča šesta: Medeni mjesec 1987
Najmedeniji od svih Medenih mjeseca, jer je začinjen posebnim začinom - biciklom

Priča Sedma : Vršič 1990
Biciklom na 1611 metara nad morem

Priča Osma : Sa sinom preko Velebita 2000
Kako je pokušaj. da tata i mama sina uvedu u ljepote biciklizma, počeo kao u raju a završio kao u paklu

Vožnj(ic)e dnevne

Vožnja prva s ljetovanja 2009
O obilaskuTrogira i o požaru na Čiovu

Vožnja druga s ljetovanja 2009
O vezi između onog odlaska na more prije 42 godine i ovog danas, te kakve veze ima željeznica s tim

Vožnja treća s ljetovanja 2009
Kako sam krenuo na izvor rijeke Jadro, a završio na ćevapima u Splitu, vozeći preko Klisa i Kliške utvrde

Vožnja prva oko Otočca
Preko Vrhovina i Korenice, pa poreko Krbave prtenim putem (uz strah od medvjeda) do Čanka i povratka u Otočac (07/2009)

Vožnja druga oko Otočca
Zašt je Krasno polje krasno, po čemu su posebni putari ovog kraja, zašto sam hladio točkove, kako sam se popeo na Vratnik i zbog čega/koga sam se žurio u Zagreb (07/2009)

Petak Trinaesti
Kako sam iz skupine biciklista koji ĆE pasti, prešao u skupinu biciklista koji SU pali

Imotski Omiš 2010
Kako sam prije 28 godina krenuo, a sada završio putovanje i kako sam ispucao preko 300 snimaka foto-aparatom i to u jednom danu


Una 2009
Zašto su je stari Rimljani zvali Jedna i Jedina - Una

Priča iz Požeškog kraja
Kako izgleda grad u kojem živim i kako treniram duh i tijelo za vožnje po bijelom svijetu


Jankovac 2011
Obilazak Papuka sa posebnim osvrtom na Jankovački slap

Ružica Grad 2011
Rutinska vožnja Kutjevo - Orahovica - Kutjevo sa nerutinskim dodatkom grada iz naslova

Derventski vašar
Priča o sretnom djetinjstvu sa neočekivanim završetkom

Buško Blato 2008
Obilazak najvećeg Bosanskohercegovačkog jezera

Okolo Psunja 2012
Obavezna vožnja po Požeškom kraju (i okolici), barem jedanput u sezoni

Okolo Splita 2012
Turistički obilazak Splita i okolice, posebno zanimljiv nama, kontinetalcima

Bjelolasica - Kapela 2008
Od Ogulina preko Bjelolasice, Drežnice, Jezerana i Kapele u Ogulin

Slovenija 2007
Putovanje po Sloveniji na kojemu sve što je moglo zabrljati zabrljalo je

Viseći most
Povratak na viseći most preko rijeke Ukrine nakon 45 godina

Okolo Vučjaka 2013
Obilazak brda za kojeg sam čuo još u osnovnoj školi

Marija Bistrica 2009
Preko Sljemena do velikog Marijinog svetišta

Manje o biciklu, a više o strahu
Priča o jednom strahu, pobijeđenom na kraju

Žumberak - Plešivica 2015 I dio
Prvi dio - po Žumberku i do Jastrebarskog

Žumberak - Plešivica 2015 II dio
Drugi dio - po Plešivici

Graditelj svratišta I dio
Svratište je nekad bilo na Turiji a sad je samo prijevoj, a zašto je tako interesantno pogledajte ovdje

Graditelj svratišta II dio
Nastavak priče o prijevoju Turija

Karolina I dio
O jednoj od cesta kroz Gorski kotar

Karolina II dio
Drugi dio priče o cesti Karolinom nazvanoj

K potomstvu u metropolu 2017 I dio
Prvi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

K potomstvu u metropolu 2017 II dio
Drugi dio priče o jednodnevnom putovanju u metropolu uz pomoć vlaka

Arizona 2017
Obilazak biciklom tržnice Arizona u Bosni

Jankovac 2019
Preko Planine Papuk prašnjavom cestom do Jankovca, a potom od Orahovice opet preko Papuka

Istra 2020 - I dio
Prvi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Istra 2020 - II dio
Drugi dio priče o Istri kakvu do sada nisam znao

Vožnje višednevne

Jajce 2010
Zašto me to mjesto zove k sebi više od 40 godina, kako ipak nisam išao sam, i zašto ljeti po žarkomu suncu Bosna izgleda tako lijepa

Krk-Delnice 2007
Što se dobije kad se kombiniraju bicikl i vlak

K potomstvu u metropolu 2008
Prvo u nizu putovanja do svog potomstva, koje je na fakultetu, iz Požege u Zagreb

K potomstvu u metropolu 2009
Drugo putovanje do potomstva u Zagreb, i kako sam pokisnuo i duhom i tijelom

K potomstvu u metropolu 2010
Treće putovanje do potomstva u Zagreb i prvo samostalno noćenje u životu

K potomstvu u metropolu 2011 I dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb I dio

K potomstvu u metropolu 2011 II dio
Četvrto putovanje do potomstva u Zagreb II dio

Međugorje 2005 I dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - prva četiri dana

Međugorje 2005 II dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - peti šesti dan


Međugorje 2005 III dio
Biciklirati hodočašće ili hodočastiti bicikliranjem - zadnja četiri dana

Vukovar 2007
Posjet gradu heroju uz malu pomoć prijatelja vlaka


Ivankovo 2012
Od Požege preko jezera Borovik do Ivankova i nazad

Virovitica 2012 prvi dan
Od Virovitice do Požege

Virovitica 2012 drugi dan
Od Požege do Virovitice

Očevija 2013 I dio
Prvi dan Brod - Posavski Podgajci i drugi dan Posavski Podgajci - Modračko jezero

Očevija 2013 II dio
Treći dan Modračko jezero - Očevija i četvrti dan Očevija

K potomstvu u metropolu 2014 I dan
Prvi dan puta u Zagreb 2014

K potomstvu u metropolu 2014 II i III dan
Drugi i treći dan puta u Zagreb 2014

Krk - Gorski Kotar 2014 I dan
Prvi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 II dan
Drugi dan vožnje po otoku Krku

Krk - Gorski Kotar 2014 III dan
Treći dan vožnje umjesto na otoku Krku, bio je po Gorskom Kotaru

Đakovo - Aljmaš 2014 I dan
Prvi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Đakovo - Aljmaš 2014 II dio
Drugi dan hodočašća Požega - Aljmaš

Međugorje 2014 dan 02-08
Prvi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 03-08
Drugi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 04-08 i dan 05-08
Treći i četvrti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 06-08
Peti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 07-08
Šesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 08-08
Sedmi dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 09-08 i dan 10-08
Osmi i deveti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 13-08
Nakon dva dana odmora, slijedi priča o dvanaestom danu velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 14-08 i dan 15-08
Trinaesti i četrnaesti dan velikog putovanja

Međugorje 2014 dan 16-08 i dan 17-08
Zadnja dva dana velikog putovanja

Sombor Subotica 2015 I dan
Prvi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 II dan
Drugi dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 III dan I dio
Prvi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 III dan II dio
Drugi dio trećeg dana putovanja po Vojvodini

Sombor Subotica 2015 IV dan
Četvrti dan putovanja Vojvodinom

Sombor Subotica 2015 V dan
Peti dan putovanja Vojvodinom

Sam u ljeto 2015-to I dio
Prvi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to II dio
Drugi dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to III dio
Treći dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to IV dio
Četvrti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Sam u ljeto 2015-to V dio
Peti dio samotnog putovanja ljeta 2015-e

Od Kravice do Hvara I dio
Prvi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara II dio
Drugi dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Od Kravice do Hvara III dio
Treći dio putovanja od slapa Kravica na Trebižatu do Sućuraja na otoku Hvaru

Krasno između 20 godina I dio
Prvi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Krasno između 20 godina II dio
Drugi dio priče o dvije vožnje istim putem sa vremenskim razmakom od 20 godina

Otok Hvar, drugi pokušaj - I dio
Prvi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - II dio
Drugi dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Otok Hvar, drugi pokušaj - III dio
Treći dio priče o drugom pokušaju vožnje preko otoka Hvara

Belišće 2018 - I dio
Prvi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Belišće 2018 - II dio
Drugi dio dio priče iz Slavonskog kraja

Knin - Split I dio
Prvi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split II dio
Drugi dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split III dio
Treći dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Knin - Split IV dio
Četvrti dio priče o posebnom putovanju godine 2020-te

Una - Uvod i prvi dan 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Drugi dan, povratak i nakon povratka, 2019
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet prvi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Opet drugi dan 2021
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Treći dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Četvrti dan
Priča o rijeci Uni, jednoj i jedinoj

Una - Peti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, peti dan I dio

Una - Peti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, peti dan II dio

Una - Šesti dan, I dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan I dio

Una - Šesti dan, II dio
Priča o rijeci Uni, šesti dan II dio

Gorski Kotar - Prvi dio
Prvi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Drugi dio
Drugi dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Treći dio
Treći dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Gorski Kotar - Četvrti dio
Četvrti dio trodnevne vožnje po Goskom Kotaru 2021 godine

Varaždin - Prvi dio
Prvi dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Varaždin - Drugi dio
Drugii dio priče o vožnji kroz Mariju Bistricu, Varaždin i Varaždinske Toplice

Ljubljana 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubljana 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

Ljubjana 2022 - Treći dio
Treći dio priče o trodnevnom putovanju po Sloveniji

K potomstvu u metropolu 2022 - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju do potomstva

K potomstvu u metropolu 2022 - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju do potomstva

Ilok - Prvi dio
Prvi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Ilok - Drugi dio
Drugi dio priče o putovanju od Vinkovaca do Iloka i nazad

Gradačac, Gračanica I dio
Prvi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Gradačac, Gračanica II dio
Drugi dio priče vožnje oko brda Trebova(c)

Blidinje I dio
Prvi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje II dio
Drugi dio priče o najvećem putovanju u 2013. godini

Blidinje III dio
Treći dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje IV dio
Četvrti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje V dio
Peti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VI dio
Šesti dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VII dio
Sedmi dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Blidinje VIII dio
Zadnji dio priče o najvećem putovanju u 2023. godini

Novo Mesto I dio
Prvi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji

Novo Mesto II dio
Drugi dio dvodnevne vožnje po Sloveniji